hot

marți, 15 septembrie 2009

Fabricat in ROMANIA (sau MADE IN ROMANIA)


Dupa celebra lozinca... Fabricat in Romania

Mai mulţi cititori EVZ se plâng că au cumpărat din mag
azine telefoane Nokia 5130 Xpress Music care, după doar câteva zile de utilizare, au început să prezinte probleme serioase de funcţionare.

Un amănunt intersant: pe cutia în care au fost livrate telefoanele scrie că ele au fost produse în România. În replică, reprezentanţii Nokia susţin că aparatul nu are probleme specifice şi consideră că respectivele cazuri sunt unele izolate.

Un aparat, patru defecţiuni

„Am cumpărat de la Vodafone un telefon Nokia 5130 Xpress Music. După câteva zile de utilizare, aparatul a început să aibă probleme: întreruperi în timpul convorbirilor, întreruperi ale playerului şi a funcţiei radio, descărcarea anormal de repede a bateriei - în doar o zi, şi asta la o utilizare moderată a telefonului. În plus, nu se putea utiliza hands-free-ul. Am dus aparatul la un service şi după o «resoftare» care a durat două săptămâni, mi-a fost returnat. Dar prezenta aceleaşi probleme ca la început”, povesteşte Cristian Ciuncan.

Din această cauză, bucureşteanul s-a prezentat din nou cu aparatul la service. După o perioadă de aproape o lună, răstimp în care i s-a spus că „se aşteaptă de la furnizor placa de bază” sau că „aparatul este în teste la tehnicieni”, a primit un telefon nou.

Fabricat în România?


Însă, surpriză! „Acest aparat are aceleaşi defecte ca şi primul. Am adus la cunoştinţă acest lucru şi firmei Nokia, având convingerea că ambele telefoane fac parte dintr-un lot cu defecte de fabricaţie majore. Conform etichetei de pe ambele cutii, telefoane au fost fabricate în România”, afirmă bărbatul.


Nokia: „Acest model nu prezintă probleme specifice”


Reprezentanţii companiei Nokia susţin că nu există o problemă specifică la modelul 5130 Xpress Music. „Din informaţiile pe care le avem, acest model nu prezintă probleme specifice, repetate, de fiabilitate. Cazurile semnalate credem că sunt izolate. Satisfacţia clientului şi calitatea produsului sunt foarte importante pentru Nokia. Tratăm foarte serios orice problema legată de aceste două aspecte”, ne-a declarat Anna Simai, senior communications manager la Nokia Central Europe.

Articolul intreg se gaseste aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu